czwartek, 18 września 2014

Pielęgnacja twarzy : Ziaja liście manuka



Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!

Dzisiejszy post będzie poświęcony twarzy, a konkretnie jej oczyszczaniu.
Ze względu na to, że moja cera jest bardzo problematyczna i potrzebuje porządnego oczyszczania a ponadto jest bardzo wrażliwa i wymaga nawilżania i łagodnego traktowania dlatego długo szukałam produktów, które spełniłyby moje wymagania.
Niedawno w moje ręce trafiła seria Ziaji liście manuka. Początkowo podeszłam do nich bardzo sceptycznie, ponieważ stosowałam już wiele serii ponadto Ziaja nigdy nie była moim faworytem jeżeli chodzi o pielęgnację twarzy.
A tutaj takie miłe zaskoczenie! Kosmetyki okazały się skuteczne, a co najważniejsze nie wywołują żadnych nieporządanych reakcji na mojej twarzy.


Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizująca zielona glinka,
- aktywna baza myjąca.
Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
- zapobiega powstawaniu zaskórników,
- przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 



Jakie ja widzę plusy tego produktu?
+skutecznie oczyszcza skórę
+ nie ma efektu "wysypu" wyprysków
+mimo obecnych granulek i konsystencji 
pasty produkt nie podrażnia
+wydajny
+ dobra cena

Jeżeli chodzi o minusy to ja osobiście nie widzę żadnych.Spotkałam się jednak z opiniami,
że kosmetyk wysusza. Wydaje mi się, że to kwestia odpowiedniego stosowania. Nie należy
przesadzać z częstotliwością. Ja osobiście używam pasty około 2-3 razy w tygodniu i nie zauważyłam
przesuszenia :)
Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący. Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu. Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia. Pozostawia skórę zadbaną, gładką o jednolitym kolorycie. 
Zawiera substancje czynne głęboko oczyszczające: 
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, 
- ściągająco-łagodzący glukonian cynku, 
- normalizujący kwas oleanolowy. 
Substancje czynne głęboko nawilżające: 
- biodostępna sól kwasu hialuronowego, 
- alga brunatna Laminaria ochloreuca. 
Substancje czynne ochronno-korygujące: 
- fotostabilne filtry UVA/UVB SPF 10, 
- wygładzający pigment balance.

Cena: ok. 10zł / 50ml

Plusy:
+nawilża
+łagodzi podrażnienia
+nie zapycha porów
+ świetnie nadaje się jako baza pod makijaż
+dobrze się wchłania
+ochrona SPF

Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnychCena: 7zł / 200ml

+wydajny
+ nie podrażnia
+rozjaśnia cerę
+odświeża
-  aplikacja 
Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate.
Substancje czynne nawilżająco - kojące:
- kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra
- zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry,
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry,
- kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum,
- poprawia nawilżenie i miękkość naskórka,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 

Cena: 9zł / 200ml

W zasadzie to jest chyba najsłabszy produkt z tej serii. Nie zauważyłam jakichś dużych plusów, ale
jednocześnie minusów też za bardzo nie widzę. Jest to poprostu przyzwoity żel do mycia do twarzy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz